Virve haastoi minut kertomaan 7 faktaa itsestäni.

1. Olen aina ollut suuri kissafani

2. Pienestä asti olen tykännyt ihan hirveästi muumeista (Huom. Nyyti nimi on muumeista tullut)

3. Viihdyn maaseudulla ja ahdistun jos joudun kauan olemaan suuressa kaupungissa. Helsinki on ehkä pahin. Pienet kaupungit menettelevät. Esimerkiksi Hämeenlinna on oma suosikkini.

4. Olen askartelufriikki. Juuri tuossa jokin aika sitten askartelin serkulleni ison kortin leikekirja tyyliin. Lähes aina tarttuu mukaan jotai askartelutarvikkeita. Niitä pitää olla sitten kun iskee inspiraatio.

5. Olen jännittäjä tyyppiä. Vihasin kouluaikana kaikkia luokan edessä pidettäviä esitelmiä jne..

6. Tykkään tanssia. Harrastin pari vuotta kantritanssia ja nyt haaveilen sen uudelleen aloittamisesta. Paritanssit ei oo mun juttu. Siksi tanssinkin mieluiten yksin. Stetsoni päähän ja menoksi. ;)

7. Olen Hpk fani. Jääkiekko on aikalailla ainoa laji jota seuraan. Viime kaudella vähemmän mutta olin mä ystäväni kanssa Hpk:n kauden päätösjuhlassa Aulangolla keväällä. ;)

Haastan kaikki halukkaat jotka haluavat osallistua.